REGULAMIN FORREST SPACE

§1 Postanowienia Ogólne

1. Właścicielem Obiektu wypoczynkowego Forrest Space w Woli Rafałowskiej jest Wojciech i Miłosz Początek prowadzący działalność gospodarczą pod firmą: Traktor.com.pl S.C. Wojciech i Miłosz Początek z siedzibą w Rzeszowie, ul. Leszka Czarnego 8, 35 – 615 Rzeszów, NIP: 8133840648, e – mail: info@forrestspace.pl

2. Niniejszy Regulamin obowiązuje na terenie Obiektu Forrest Space oraz określa zasady świadczenia usług, odpowiedzialności oraz przebywania na terenie Obiektu i jest integralną częścią Umowy, do której zawarcia dochodzi poprzez dokonanie rezerwacji, uiszczenia zadatku lub całości należności za pobyt w Obiekcie. Dokonując ww. czynności Klient potwierdza, iż zapoznał się i akceptuje wszystkie warunki i postanowienia niniejszego Regulaminu oraz zobowiązuje się do jego przestrzegania. Regulamin obowiązuje wszystkich Klientów Obiektu Forrest Space.

3. Ilekroć w dalszej części niniejszego Regulaminu jest mowa o:

a) Obiekcie – należy przez to określenie rozumieć ośrodek wypoczynkowy Forrest Space oraz wchodzące w jego skład odrębne lokale,

b) Kliencie – należy przez to określenie rozumieć każdą osobę zatrzymującą się w Obiekcie w związku z zawartą Umową.

4. Regulamin dostępny jest na stronie www.forrestspace.pl oraz w Obiekcie w miejscowości Wola Rafałowska

5. Na terenie Obiektu nie ma stałych pracowników, recepcji ani obsługi do stałej dyspozycji Klientów wobec czego możliwy jest jedynie kontakt pod adresem e:mail: info@forrestspace.pl lub numerem telefonu: +48 737301807.

6. Obiekt przeznaczony jest wyłącznie dla osób dorosłych, przez co należy rozumieć, że rezerwacja na pobyt może obejmować Klientów, którzy ukończyli 18 rok życia.

7. Na terenie Obiektu jest możliwość palenia tytoniu tylko i wyłącznie na zewnątrz budynków i poza lokalami oraz ich częściami składowymi (w tym taras) podlegającemu wynajmowi. Palenie tytoniu lub innych wyrobów związane jest z koniecznością uprzątnięcia niedopałków do pojemnika przeznaczonego na odpady.

8. Na terenie Obiektu jest możliwość zrobienia zakupów.

9. Na terenie Obiektu istnieje obowiązek segregacji odpadów.

§2 Doba pobytowa

1. Doba w Obiekcie Forrest Space rozpoczyna się o godzinie 16:00 a kończy o godzinie 12:00 dnia następnego.

2. Jeśli Klient nie określił czasu pobytu dokonując rezerwacji przyjmuje się, że pobyt został zarezerwowany na jedną dobę.

3. Na życzenie Klient w trakcie pobytu może dokonać przedłużenia pobytu na dalszy okres, przy czym powinien zgłosić ten fakt najpóźniej do godziny 10.00 w dniu, którym upływa pierwotnie zarezerwowany termin pobytu. Obiekt może odmówić przedłużenia pobytu, w sytuacji gdy w Obiekcie nie ma wolnych miejsc.

4. W przypadku przedłużenia pobytu na 1 (jedną) dobę Klient zobowiązany jest uiścić zapłatę za przedłużony pobyt przed opuszczeniem Obiektu, a w razie przedłużenia pobytu na okres dłuższy – uiścić zadatek w momencie dokonania przedłużenia.

5. Cisza nocna w obiekcie obowiązuje do godziny 22:00 do godziny 6:00 dnia następnego.

6. Opłata za pobyt pobierana jest z góry na warunkach o których mowa w paragrafie 3 Regulaminu.

7. Obiekt może przewidywać inne warunki płatności za pobyt – a wynikające z (niestandardowej) obowiązującej oferty Obiektu.

8. Obiekt zastrzega sobie możliwość zmiany cen, o czym poinformuje poprzez aktualizację oferty wraz z cennikiem. W przypadku zmiany cen pomiędzy dokonaniem przez Klienta rezerwacji a pobytem w Obiekcie, cena za pobyt obowiązuje w kwocie aktualnej w chwili dokonania rezerwacji.

9. W Obiekcie dostępne są pełnowymiarowe miejsca noclegowe, co oznacza, że nie ma możliwości przygotowania dostawki.

§3 Warunki rezerwacji pobytu

1. Klient dokonuje rezerwacji pobytu wyłącznie za pośrednictwem systemu rezerwacji udostępnionego na stronie Obiektu pod adresem: www.forrestspace.pl

2. Wraz z dokonaniem rezerwacji Klient zobowiązany jest uiścić zadatek w wysokości 50 % wartości pobytu. Zadatek podlega zaliczeniu na poczet ceny za pobyt. Uiszczenie zadatku poczytuje się za równoznaczne z zawarciem Umowy pomiędzy Obiektem a Klientem.

3. Klient zobowiązany jest uiścić pozostałą kwotę do zapłaty najpóźniej na 48h – godziny przed rozpoczęciem doby w Obiekcie. Opłata pobierana jest automatycznie na podstawie dokonanej autoryzacji karty przy procesie rezerwacji. Wraz z uiszczeniem pozostałej kwoty ale także w przypadku niepowodzenia płatności automatycznej Klient zobowiązany jest przesłać potwierdzenie uiszczenia zapłaty na adres e-mail: info@forrestspace.pl w terminie do 48h przed rozpoczęciem pobytu. 

4. Brak dokonania pozostałej płatności o której mowa w ust. 3 jest równoznaczne z anulowaniem dokonanej rezerwacji pobytu oraz przepadkiem zadatku w uiszczonej wysokości na rzecz Obiektu.

5. W przypadku braku przesłania potwierdzenia uiszczenia pozostałej części płatności, Obiekt zastrzega sobie możliwość anulowania dokonanej rezerwacji z jednoczesnym przepadkiem na rzecz Obiektu uiszczonego zadatku oraz pozostałej płatności.

6. Wszelkie płatności z tytułu dokonywanych rezerwacji są realizowane za pośrednictwem serwisu Stripe.

7. Obiekt zastrzega sobie prawo do odwołania (anulowania) dokonanej rezerwacji z przyczyn od niego niezależnych a także losowych do których także należy zaliczyć m.in: decyzję organów państwowych, sytuacje związane z pandemią lub inne możliwe do wystąpienia istotne okoliczności.

8. W przypadku wystąpienia sytuacji o której mowa w ust. 10 Obiekt zwróci Klientowi w terminie 14 dni roboczych zadatek w uiszczonej wysokości oraz (jeśli taka została dokonana) dalszą kwotę uiszczoną przez Klienta z tytułu zarezerwowanego pobytu.

9. Klientowi przysługuje prawo anulowania dokonanej rezerwacji najpóźniej na 14 – dni przed planowanym pobytem. Anulowanie rezerwacji z zachowaniem terminu o którym mowa w zdaniu wcześniejszym skutkuje obowiązkiem zwrotu zadatku w uiszczonej wysokości w terminie 14 – dni roboczych od anulowanej rezerwacji.

10. Anulowanie przez Klienta rezerwacji w terminie późniejszym (niż termin o którym mowa w ust. 12) skutkuje przepadkiem zadatku na rzecz Obiektu w wysokości uiszczonej przez Klienta.

11. Zasady zwrotu oraz anulacji o której mowa w ust. 12 nie dotyczą ofert specjalnych oraz promocyjnych.

12. W przypadku anulowania przez Klienta dokonanej rezerwacji po uiszczenia pełnej wysokości za pobyt (np. w dniu rozpoczęcia rezerwacji) Obiekt zastrzega sobie prawo zatrzymania opłaty w uiszczonej (pełnej) wysokości.

13. W przypadku rezygnacji Klienta z dalszego pobytu – w trakcie jego trwania – opłata w pełnej wysokości za niewykorzystany pobyt nie podlega zwrotowi i przepada na rzecz Obiektu.

14. Dodatkowe należności lub usługi wynikające z pobytu, należy uregulować przed zakończeniem pobytu.

15. Obiekt może odmówić przyjęcia Klienta, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył Regulamin wyrządzając szkodę w mieniu Obiektu lub Klienta, albo szkodę na osobie innego Klienta bądź innych osób przebywających na terenie Obiektu lub w inny sposób zakłócił pobyt Klientów lub funkcjonowania Obiektu.

§4 Warunki pobytu

1. Klient po przyjeździe do Obiektu dokonuje zakwaterowania poprzez udostępniony mu drogą mailową kod QR, który zostaje przesyłany po dokonaniu rezerwacji pobytu.

2. Udostępniony Obiekt jest sprzątany po zakończeniu pobytu Klienta w Obiekcie. Na wyraźnie zgłoszone żądanie Klienta udostępniony Obiekt może być sprzątany w trakcie pobytu Klienta bez pobrania dodatkowej opłaty.

3. W ramach Obiektu wynajmowany lokal posiada do dyspozycji Klienta sprzęty AGD podstawowej potrzeby takie jak: lodówka, expres do kawy, płyta indukcyjna, zmywarka, oczyszczacz powietrza, kominek parowy.

4. Na terenie wynajmowanego lokalu istnieje możliwość ładowania drobnych urządzeń elektrycznych.

5. W wyposażeniu wynajmowanego lokalu dostępne są pościel oraz ręczniki do dyspozycji Klienta.

6. Klient w trakcie pobytu na terenie Obiektu może przebywać ze swoim zwierzętami, po wcześniejszym powiadomieniu o tym fakcie przy składaniu rezerwacji. Za pobyt zwierzęcia pobierana jest jednorazowa opłata w wysokości 200 zł.

7. Klienci przebywający na terenie Obiektu w ramach wykupionego pobytu nie mogą przekazywać wynajmowanego Obiektu osobom trzecim.

8. Osoby nie wchodzące w skład rezerwacji wykupionego pobytu mogą przebywać na terenie Obiektu na zaproszenie Klientów korzystających z pobytu w Obiekcie do godziny 22:00.

9. Każda kąpiel w jacuzzi podczas pobytu możliwa jest tylko po uprzednim umyciu ciała pod prysznicem.

10. W jacuzzi zabrania się kąpieli nago oraz współżycia, ze względu na monitoring miejsca oraz higienę.

11. Z jacuzzi nie można spuszczać samodzielnie wody.

12. W jacuzzi nie można używać olejków zapachowych ze względu na ryzyko zapchania się pompy wodnej.

13. W jacuzzi nie można spożywać posiłków, a wszelkie napoje powinny być przelane do plastikowych kubków dostępnych w wynajmowanym Obiekcie.

14. Zabrania się wnoszenia szklanych naczyń/przedmiotów do jacuzzi.

15. W jacuzzi zawsze musi znajdować się specjalny pływak z tabletką antybakteryjną (zapewnioną przez właściciela Obiektu).

16. Po każdej zakończonej kąpieli Klienci mają obowiązek przykryć jacuzzi drewnianą pokrywą znajdującą się przy jacuzzi.

17. Naruszenie któregokolwiek z zapisów opisanych w ust. od 9 – 16 niniejszego paragrafu, a których skutkiem będzie konieczność ponownego przygotowania jacuzzi, związane jest z pobraniem dodatkowej opłaty w wysokości 200, 00 zł (słownie: dwieście złotych, 00/100).

18. Do wynajmowanego lokalu w ramach rezerwacji pobytu przynależy garaż. Nie ma możliwości bezpośredniego dojazdu pod wynajmowany Obiekt. Zabrania się wjazdu na tereny zielone. Garaże na terenie Obiektu są niestrzeżone. Parkowanie poza miejscem wyznaczonym związane jest z pobraniem dodatkowej opłaty w wysokości 50 zł (słownie: pięćdziesiąt złotych złotych, 00/100).

19. Do dyspozycji Klienta na tarasie znajduje się palenisko z przygotowanym do rozpalenia drewnem. Ilość drewna dopasowana jest do długości pobytu oraz z założeniem ok. 2-3 godzinnego czasu palenia paleniska dziennie.

20. Klient nie może pozostawiać rozpalonego paleniska bez obecności osoby dorosłej.

21. Każdorazowo, jeśli Klient chce opuścić taras zobowiązany jest ugasić palenisko, tak aby mieć pewność, że ogień nie zostanie rozproszony przez wiatr czy inne sytuacje losowe.

22. Przy każdorazowym opuszczeniu wynajmowanego Obiektu należy zamknąć wszystkie okna, wyłączyć urządzenia elektryczne/ elektroniczne oraz zakręcić krany.

23. Obiekt nie oferuje przechowania w depozycie wartościowych przedmiotów z uwagi na brak stałej obsługi na terenie Obiektu.

24. Obiekt nie ponosi odpowiedzialności za chwilowe, niezależne od niego niegodności takie jak: czasowe dostawy prądu, wody lub zanik sieci Internet.

25. Klient w trakcie pobytu w Obiekcie może dokonać zakupu produktów dostępnych w Obiekcie.

26. Każdy produkt oznaczony jest indywidualnym kodem QR, który po zeskanowaniu umożliwia dokonanie płatności za pośrednictwem przekierowania na stronę internetową Obiektu oraz systemu płatności.

27. Klient może również dokonać zakupu produktów bez wcześniejszego skanowania kodu QR a bezpośrednio przez stronę Internetową Obiektu zakładka „ Sklep” po wybraniu odpowiedniego produktu i dokonaniu płatności.

28. Skorzystanie przez Klienta z produktów dostępnych w Obiekcie bez uiszczenia opłaty skutkować będzie ściągnięciem kwoty za produkt z karty płatniczej Klienta po wymeldowaniu z Obiektu.

29. Czas realizacji złożonego zamówienia następuje natychmiast po dokonaniu płatności. Dotyczy to produktów dostępnych na miejscu w Forrest Space.

30. Konsument ma prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, pod warunkiem zachowania nienaruszonego stanu zakupionego produktu.

31. Aby dokonać zwrotu, należy wypełnić formularz odstąpienia od umowy. Przykładowy wzór formularza odstąpienia od umowy zawarty jest w załączniku nr 2 do Ustawy o Prawach Konsumenta oraz dodatkowo stanowi załącznik nr 1 do Regulaminu.

Po wypełnieniu formularza konsument musi przesłać formularz drogą mailową na adres info@forrestspace.pl w terminie maksymalnie do końca pobytu w Forrest Space, w czasie którego zawarta została umowa sprzedaży.

§5 Wymeldowanie

1. Opuszczenie Obiektu powinno nastąpić najpóźniej do godziny 12:00 dnia, w którym kończy się doba pobytowa.

2. Niedotrzymanie terminu lub godziny o których mowa powyżej skutkuje naliczeniem kolejnej doby hotelowej.

§6 Zasady Odpowiedzialności

1. Klienci ponoszą pełną odpowiedzialność materialną za uszkodzenia lub zniszczenia wyposażenia oraz urządzeń technicznych znajdujących się na terenie Obiektu powstałe z winy Klienta lub odwiedzających osób na zaproszenie Klienta.

2. W przypadku awarii lub uszkodzenia wyposażenia wynajmowanego Obiektu, należy niezwłocznie powiadomić o tym jego właściciela, telefonicznie lub mailowo. Brak zgłoszenia usterki lub szkody będzie skutkować dodatkową opłatą za naprawę lub pociągnięcie do odpowiedzialności odszkodowawczej.

3. W przypadku rażącego naruszenia postanowień Regulaminu, Obiekt może odmówić świadczenia dalszych usług Klientowi, które je narusza. W takiej sytuacji Klient jest zobowiązany do niezwłocznego zastosowania się do żądań Obiektu, uregulowania należności za pobyt (jeśli takie pozostały), pokrycia ewentualnych strat oraz opuszczenia Obiektu.

4. Obiekt zastrzega, że przysługuje mu ustawowe prawo zastawu na rzeczach wniesionych przez Klienta, w przypadku opóźnienia lub nieuregulowania płatności lub jej części z tytułu świadczonych usług.

5. W związku z możliwością pozostawienia pojazdu na terenie Obiektu, Obiekt nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia, utratę pojazdu Klienta oraz za przedmioty pozostawione w pojeździe.

6. Klient w przypadku pobytu ze zwierzętami odpowiada za szkody wyrządzone przez nie na zasadach ogólnych. Klient zobowiązany jest do sprzątania nieczystości po swoich zwierzętach. Na terenie Obiektu wyprowadzanie psów odbywa się wyłącznie na smyczy.

7. Klient, na czas pobytu w Obiekcie zobowiązany jest zapewnić niezbędne materiały przeznaczone na legowisko, które powinno znajdować się na podłodze wynajmowanego Obiektu.

8. W przypadku zanieczyszczenia Obiektu poza normalnym zakresem wynikającym z eksploatacji, Klient zostanie obciążony opłatą dodatkową w wysokości 500 zł (słownie: pięćset złotych 00/100) oraz kosztami naprawy dokonanych zniszczeń.

9. Odpowiedzialność Obiektu z tytułu utraty lub uszkodzenia przez Klienta podczas pobytu pieniędzy oraz cennych przedmiotów, kosztowności, lub innych mających wartość naukową lub artystyczną jest wyłączona z uwagi na brak świadczenia usługi depozytu.

10. Na terenie Obiektu obowiązuje całkowity zakaz spożywania środków odurzających. Za szkody powstałe na terenie Obiektu pod wpływem środków odurzających Klient będzie zobowiązany uiścić dodatkową opłatę w wysokości pokrycia zaistniałych szkód, a niezależnie od tego uiścić na rzecz Obiektu kwotę 500 zł (słownie: pięćset złotych 00/100) tytułem kary umownej.

§7 Reklamacje

1. Obiekt świadczy usługi zgodnie ze swoją kategorią i standardem.

2. W przypadku zastrzeżeń jakości świadczonych usług przez Obiekt, Klientowi przysługuje prawo wniesienia reklamacji w terminie 14 – dni od dnia zakończenia pobytu w Obiekcie na adres e-mail: info@forrestspace.pl

3. Reklamacje zostaną rozpatrzone w terminie 14 – dni od dnia jej wniesienia wraz z poinformowaniem Klienta o sposobie rozpatrzenia.

§8 Postanowienia dodatkowe

1. Zachowanie Klientów i innych osób korzystających z Obiektu nie może zakłócać komfortu pobytu innych Klientów oraz lokalnych mieszkańców. Obiekt może odmówić dalszego świadczenia usług Klientowi lub osobom naruszającym te postanowienia.

2. Klient nie może dokonywać jakichkolwiek zmian w wynajmowanym lokalu oraz jego wyposażeniu, poza przestawianiem wyposażenia meblowego nienaruszającego jego funkcji i pierwotnego układu oraz nienaruszającego bezpieczeństwa Obiektu.

3. Na terenie Obiektu jest całkowity zakaz wnoszenia przedmiotów niebezpiecznych takich jak: broń, amunicja, materiały wybuchowe, materiały łatwopalne, materiały iluminacyjne itp.

4. Przedmioty osobiste, pozostawione przez Klienta na terenie Obiektu mogą zostać odesłane na wskazany adres na jego koszt. W przypadku braku dyspozycji dotyczących odesłania pozostawionych rzeczy, mogą one zostać przechowane przez właściciela Obiektu przez maksymalny okres 1 – miesiąca, a po upływie tego okresu przepadną na własność Obiektu.

5. Ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe Obiektu zabronione jest używanie w Obiekcie urządzeń elektrycznych innych niż te, które stanowią wyposażenie Obiektu.

6. Obiekt jest monitorowany za pomocą monitoringu wizyjnego, przy czym monitoring dotyczy wyłącznie części zewnętrznych obiektu oraz terenu wokół obiektu.

7. Dane osobowe, w tym wizerunek są przetwarzane na zasadach opisanych w polityce prywatności opisanej na stronie internetowej www.forrestspace.pl, a dokonując rezerwacji Klient wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z tymi postanowieniami.

8. Przestrzeń wokół Obiektu nie może być wykorzystywana w celach komercyjnych i reklamowych bez zgody właściciela Obiektu. Do tego rodzaju działań konieczna jest osobna umowa warunkująca wykorzystanie miejsca oraz ustalająca osobną opłatę za wykorzystanie.

9. Załączniki do Regulaminu stanowią jego integralną część.