FAQ- najczęściej zadawane pytania
Masz pytania? Sprawdź poniższą listę pytań, które najęściej zadają nasi Goście. Być może właśnie tu znjadziejsz odpowiedź. Jesli okaże się, że nie ma tu odpowiedzi na nurtujące Cię pytania, to śmiało – napisz do Nas! Chętnie udzielimy wszelkich informacji.
Forrest Space przeznaczony jest maksymalnie dla sześciu osób. Natomiast przystosowany jest do pobytu dla czterech osób – taka ilość gości pozwoli na komfortowy wypoczynek z zachowaniem przestrzeni dla każdego. Do dyspozycji są dwie sypialnie z łóżkami dwuosobowymi oraz dodatkowe dwa miejsca na wygodnej, rozkładanej sofie w salonie z widokiem na las. To także idealne miejsce na relaks dla samotnego podróżnika.
Doba w Forrest Space rozpoczyna się o godzinie 16:00, a kończy o godzinie 12:00 dnia następnego.
W obiekcie dostępne są pełnowymiarowe miejsca noclegowe, co oznacza, że nie ma możliwość przygotowania dostawki.
Osoby nie wchodzące w skład rezerwacji wykupionego pobytu mogą przebywać na terenie obiektu na zaproszenie klientów korzystających z pobytu w obiekcie do godziny 22:00. Przy czym klienci wynajmujący obiekt ponoszą pełna odpowiedzialność materialną za uszkodzenia lub zniszczenia wyposażenia oraz urządzeń technicznych znajdujących się na terenie obiektu powstałe z winy klienta lub odwiedzających osób na zaproszenie klienta.
Tak, przy czym klienci wynajmujący obiekt ponoszą pełna odpowiedzialność materialną za uszkodzenia lub zniszczenia wyposażenia oraz urządzeń technicznych znajdujących się na terenie obiektu powstałe z winy klienta lub odwiedzających osób na zaproszenie klienta.
Nie. Dbamy o prywatność naszych gości, dlatego apartament oddalony jest od sąsiadów, zabudowań, dróg.
Na terenie obiektu jest możliwość palenia tytoniu tylko i wyłącznie na zewnątrz budynku i poza lokalami oraz ich częściami składowymi (w tym taras) podlegającemu wynajmowi. Palenie tytoniu lub innych wyrobów związane jest z koniecznością uprzątnięcia niedopałków do pojemnika przeznaczonego na odpady. Natomiast w środku apartamentu obowiązuje całkowity zakaz palenia tytoniu oraz papierosów elektronicznych.
Nie musisz zabierać ze sobą ręczników. Ręczniki, podobnie jak pościel, są w wyposażeniu lokalu do dyspozycji klienta.
Obiekt ogrzewany jest za pomocą klimatyzatorów, natomiast łazienka wyposażona jest w elektryczne ogrzewanie podłogowe, aby wychodząc w ekskluzywnej wanny wolnostojącej, Twoje stopy otulało przyjemne ciepło.
Staramy się zapewnić Gościom prywatność, ale nie zakłócamy migracji dzikiej zwierzyny. Obiekt oddalony jest od sąsiadów, zabudowań, dróg, otoczony jest lasem, w związku z tym nie ma konieczności jego ogradzania. W naszym zamyśle było stworzyć przestrzeń bliską naturze, aby nasi Goście mogli poczuć się częścią tego uroczego krajobrazu.
Tak. Dom posiada dwa duże tarasy widokowe. Z salonu prowadzi wyjście na taras górny, z którego rozpościera się piękny leśny krajobraz, natomiast na tarasie dolnym znajduje się strefa SPA.
Apartament ukryty jest w samym środku lasu, na zachodnim stoku pogórza karpackiego. Położony jest w Woli Rafałowskiej – tylko 10 km od Rzeszowa, ale wystarczająco daleko, aby ukryć się w ciszy i odetchnąć. Miejsce oddalone jest od drogi, zabudowań i sąsiadów.
Z uwagi na bezpieczeństwo przeciwpożarowe, zabronione jest używanie w obiekcie urządzeń elektrycznych innych niż te, które stanowią wyposażenie obiektu, w szczególności: żelazek, grzałek, „farelek”, palników, podgrzewaczy, świeczek, itp.
W ramach obiektu wynajmowany lokal posiada do dyspozycji klienta sprzęty AGD podstawowej potrzeby, takie jak: lodówka, expres do kawy, płyta indukcyjna, zmywarka, oczyszczacz powietrza.
W apartamencie znajdują dwie sypialnie z łóżkami dwuosobowymi.
Tak. W salonie znajduje się bardzo wygodna rozkładana sofa, która może spełnić funkcję podwójnego łóżka z nieziemskim widokiem na las.
W apartamencie znajduje się jedna łazienka z ekskluzywną wanną wolnostojącą.
Ze względu na konstrukcję apartamentu na bazie ram kontenerów, apartament nie posiada balkonu. Ma za to dwa duże tarasy i panoramiczne przeszklenia ścian niemal w każdym z pomieszczeń.
Tak, prysznic znajduje się przed wejściem do sauny na poziomie strefy SPA.
Tak. Zarówno w domu jak i na terenie całej posesji dostępne jest bezpłatne Wi-Fi.
Tak. Na tarasie dolnym znajduje się grill gazowy, na którym można przygotować potrawy z grilla według własnego uznania.
Tak. Do dyspozycji klienta na wysokości dolnego tarasu znajduje się palenisko z przygotowanym do rozpalenia drewnem.
Tak. Na tarasie, tuż obok paleniska znajduje się przygotowane już do rozpalenia drewno. Ilość drewna dopasowana jest do długości pobytu oraz z założeniem ok. 2-3 godzinnego czasu palenia paleniska dziennie. Jednak w razie konieczności zapewniamy też uzupełnienie. Wystarczy zadzwonić pod numer: +48 737 301 807.
Wśród okolicznych atrakcji znajdziesz: szlaki leśne, ścieżki rowerowe, punkt widokowy, paintball, hodowlę Alpak oraz stadninę koni Palomino, gdzie przy okazji można skorzystać z usług pizzerii.
Dajemy możliwość także wykupienia dodatkowej usługi jaką jest 45-minutowy pobyt Alpak na terenie Forrest Space.
Strefa Spa jest dostępna dla gości całodobowo. Nie ma potrzeby wcześniejszej deklaracji chęci korzystania z niej.
Tak. Apartament przeznaczony jest maksymalnie dla 6 osób i na cały apartament przypada: 6-osobowa sauna, 4-osobowe jacuzzi i tężnia, która pomieści od 4 do 6 osób.
Tak, przy czym klienci wynajmujący obiekt ponoszą pełną odpowiedzialność materialną za uszkodzenia lub zniszczenia wyposażenia oraz urządzeń technicznych znajdujących się na terenie obiektu powstałe z winy klienta lub odwiedzających osób na zaproszenie klienta.
Temperatura wody w jacuzzi jest regulowana. Maksymalnie może osiągnąć 40 stopni Celsjusza.
Woda w jacuzzi jest poddawana filtracji. Jest słodka i chlorowana, co zgodnie z wytycznymi Państwowej Inspekcji Sanitarnej jest wymogiem koniecznym do zapewnienia bezpieczeństwa mikrobiologicznego.
Tak, kuchnia jest wyposażona w ekspres i wysokiej jakości kawę.
Tak. Zadbaliśmy, aby pełne wyposażenie kuchni pozwoliło na przygotowanie pysznych posiłków. Lodówka, płyta indukcyjna, zmywarka, ekspres do kawy oraz czajnik są do Twojej dyspozycji. Nie znajdziesz u nas natomiast piekarnika czy kuchenki mikrofalowej.
Ze względu na ochronę lokalizacji obiektu oraz prywatności klientów, zezwalamy na dowód jedzenie jedynie od lokalnych dostawców. Śniadania oraz słodkie przekąski od „Słodycz na ustach” oraz pizze z „Pizzeria Palomino”.
Tak. W odległości 1 km od obiektu znajduje się sklep spożywczy.
Tak, niedaleko znajduje się „Pizzeria Palomino” (przy stadninie koni).
Nie. Naszą intencją było stworzyć spokojną przestrzeń dla leniwego wypoczynku, dlatego obiekt oddalony jest od dróg, zabudowań, sąsiadów i dużych skupisk ludzi.
Tak. W naszym sklepie on-line jest możliwość kupienia lokalnych wyrobów w postaci wina z regionalnej Winnicy Widokowej z pakietu Forrest Drinks czy kosmetyków naturalnych z pakietu Forrest Spa. Całą ofertę możesz sprawdzić na stronie: https://forrestspace.pl/sklep/.
Tak, cała oferta dostępna jest w naszym sklepie on-line: https://forrestspace.pl/sklep/.
W trosce o naszych klientów dajemy możliwość transportu z dowolnego miejsca w Rzeszowie lub z lotniska Jasionka do Forrest Space i z powrotem. Koszt przejazdu w jedną stronę wynosi 100 zł.
Do dyspozycji klientów oddajemy na czas pobytu zamykany garaż jednostanowiskowy. Znajduje się on przy utwardzonej drodze, oddalony od apartamentu o około 250 m.
Tak. Zwierzęta są u nas mile widziane za ich pobyt pobierana jest jednorazowa opłata 200 zł.
Nie ma możliwości pozostawienia zwierząt bez opieki, zarówno w domu, jak i na terenie całego obiektu Forrest Space. Muszą one przebywać pod stałą opieką ich właścicieli. Na terenie obiektu wyprowadzanie psów odbywa się wyłącznie na smyczy.
Tak. Zwierzęta nie mogą być wpuszczane na meble (łóżka, sofy, fotele, itp.). Nie mogą także być wpuszczane na teren z tężnią solankową, jacuzzi czy sauny.
Nie. Liczba zwierząt, waga, rasa – nie mają dla nas znaczenia. Właściciele zwierząt są jednak zobowiązani do sprzątania po swoim zwierzaku. Klient ponosi wszelka odpowiedzialność za zwierzaka.
Nie. Wszystkich gości obowiązuje jeden i ten sam regulamin. W przypadku wyrządzenia szkody przez zwierzę, odpowiada za nie klient na zasadach ogólnych.
Tak. Warunkiem dokonania rezerwacji jest wpłacenie zaliczki w wysokości 50% łącznej kwoty pobytu.
Pozostałą kwotę klient zobowiązany jest wpłacić najpóźniej na 48h przed rozpoczęciem doby w obiekcie. Opłata pobierana jest automatycznie na podstawie dokonanej autoryzacji karty przy procesie rezerwacji.
Nie, nie pobieramy kaucji.
Wszelkie płatności z tytułu dokonywanych rezerwacji są realizowane za pośrednictwem serwisu Stripe.
Wraz z dokonaniem rezerwacji klient zobowiązany jest uiścić zadatek w wysokości 50% wartości pobytu. Uiszczenie zadatku poczytuje się za równoznaczne w dokonaniem rezerwacji. Po dokonaniu wpłaty wysyłamy e-mail z potwierdzonym statusem rezerwacji.
Niestety nie. Rezerwację pobytu można dokonać wyłącznie za pośrednictwem systemu rezerwacji udostępnionego na stronie obiektu pod adresem: https://forrestspace.pl/kalendarz-rezerwacji.
Możliwe, że Państwa adres e-mail został błędnie wprowadzony, dlatego nie doszło potwierdzenie. W niektórych przypadkach nasze maile mogą trafić do folderu SPAM. Należy go sprawdzić, czy nie ma w nim wiadomości z potwierdzeniem.
W razie problemów, skontaktuj się z nami mailowo (info@forrestspace.pl) lub telefonicznie, abyśmy mogli rozwiązać problem: tel. +48 737 301 807.
Tak. To Ty decydujesz, jak dużo czasu chcesz spędzić w naszym apartamencie.
Tak. Dane wprowadzane podczas rezerwacji są chronione protokołem SSL. Stosujemy również szereg innych procedur mających na celu zabezpieczenie danych. Prosimy Gości wyłącznie o podanie danych niezbędnych do złożenia rezerwacji. Dane osobowe podawane przy rezerwacji nie są nikomu udostępniane i są przetwarzane zgodnie z naszą Polityką Prywatności.
Tak, płatności on-line na naszej stronie są bezpieczne. Płatności on-line realizowane są w pełni automatycznie przy pomocy serwisu Stripe. Nie pobieramy, nie gromadzimy, ani nie przetwarzamy danych kart płatniczych, czy kredytowych. Dane te są przekazywane bezpośrednio operatorom, przez których dokonywana jest płatność, a my nie mamy do nich dostępu. Nasza strona wykorzystuje zaawansowane zabezpieczenia, m.in. protokół SSL, który uniemożliwia „podejrzenie” danych osobom postronnym.
Wszystkie usługi, które są dodatkowo płatne znajdziesz w naszym sklepie on-line: https://forrestspace.pl/sklep/.
Tak. Do 14 dni przed planowanym pobytem można bezpłatnie zmienić termin rezerwacji na inny dostępny termin.
Skontaktuj się z nami mailowo (info@forrestspace.pl), abyśmy mogli znaleźć odpowiednie dla Ciebie rozwiązanie
Jeżeli Twoja rezerwacja zostanie zmieniona lub anulowana, otrzymasz powiadomienie za pośrednictwem e-mail.